Nauka języka obcego - korzyści

Nauka języka obcego – korzyści

Dziecko

Wszelkie badania wskazują, że lekcje angielskiego dla dzieci, prowadzone w bardzo młodym wieku, mogą mieć niezwykle pozytywne skutki.

Ogólny rozwój dziecka

Naukowcy z Cornell University zaproponowali dzieciom jednojęzycznym i dwujęzycznym zadanie, które, aby zrozumieć jego znaczenie, wymagało rozważenia punktu widzenia innej osoby. Dzieci w dwujęzycznym środowisku pracowały lepiej niż dzieci, które mówią tym samym językiem. Działo się tak, gdyż dzieci, które były w środowisku wielojęzycznym, mają doświadczenie społeczne, które zapewnia rutynową praktykę w rozważaniu poglądów innych. Okazało się też, że kurs angielskiego w dzieciństwie, sprawił, że dzieci lepiej posługiwały się swoim rodzinnym językiem. Ostatecznie angielski dla dzieci, to szansa na przyszłość.

Rozszerzenie horyzontów dzieci

Wyjazdy za granicę to niesamowity sposób na poszerzenie horyzontów dzieci i pomagają im naprawdę poczuć różnorodność i piękno świata. Umiejętność mówienia w języku kraju, który odwiedzają, otwiera możliwość głębszych kontaktów i zrozumienia to olbrzymi kapitał. Wykorzystanie umiejętności językowych w rozmowach z obcokrajowcami będzie kolejną zachętą do dalszej nauki języków. Tym samym nauka angielskiego dla dzieci jest swoistą inwestycją, a szkoła językowa dla dzieci, to miejsce, gdzie rodzice powinni zaprowadzić swoje pociechy w bardzo młodym wieku.

Uczenie się języka obcego w dzieciństwie sprawia, że życie sprawia, że podróże stają się bardziej interesujące i pouczające. Jednym z niesamowitych sposobów rozwijania umiejętności kreatywnego myślenia u dzieci jest nauka drugiego języka.

Wiele badań naukowych wykazało przewagę osób znających dwa lub więcej języków w porównaniu do osób, które nie znają języka obcego pod względem kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów. Nauka języka obcego pomaga dzieciom patrzeć na świat przez różne “soczewki”. Umiejętność uwzględnienia kilku punktów widzenia w rozwiązywaniu problemów jest podstawą kreatywnego myślenia.